Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPrice, Gary G.; und weitere
InstitutionWisconsin Univ., Madison. Research and Development Center for Individualized Schooling.
TitelProcedures Used in Phase I of the IGE Evaluation to Scale the Variable Procedures Fostering Coordination and Improvement of the School Program.
Quelle(1978), (41 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterData Analysis; Educational Improvement; Elementary Education; Family School Relationship; Individualized Instruction; Inservice Teacher Education; Institutional Research; Questionnaires; Reliability; Research Methodology; Research Projects; Scaling; School Administration; School Aides; School Community Relationship; Staff Utilization; Statistical Analysis; Student Teacher Relationship
AbstractA detailed description is provided of the variable, procedures fostering coordination and improvement of the school program (GOSB), which is part of the analysis in phase I of the Evaluation of Practices in Individualized Schooling. The variable is defined; the questionnaires on which the variable is based are listed; the procedures used to scale the variable are explained; the distribution of the variable in the 156 individually guided education (IGE) schools which participated in phase I is described; and the internal consistency of the variable is reported. (Author/MH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: