Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCity Univ. of New York, NY. Center for Advanced Study in Education.
TitelBasic Skills and Activities Compendium. Instructional Objectives and Matching Activities for Working with Severely and Profoundly Mentally Retarded Children.
Quelle(1976), (257 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Language Acquisition; Learning Activities; Mental Retardation; Moderate Mental Retardation; Motor Development; Objectives; Sensory Training; Severe Mental Retardation
AbstractThe kit contains instructional objectives and matching activities for working with severely and profoundly mentally retarded children. Activities are classified into three color coded skill areas - sensory stimulation, motor development, and language development. Each card includes the name of the activity, objectives, and step-by-step procedures. It is explained that the format and language are appropriate for use by paraprofessionals and parents as well as teachers and other professionals. (CL)
AnmerkungenThe Graduate School and University Center of the City University of New York, Center for Advanced Study in Education, Teaching Resource Center Graduate Center, 33 West 42 Street, New York, New York 10036 ($9.50)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: