Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAlvir, Howard P.
TitelEducational Administration Techniques for the Busy Executive to Use During On-Site Visits and Routine Inspections.
Quelle(1977), (33 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Educational Objectives; Evaluation Methods; Inservice Teacher Education; Self Evaluation; Teacher Evaluation; Technical Education; Vocational Education Teachers
AbstractThis document is intended for persons responsible for supervising teachers in trade or technical programs, for persons monitoring programs in occupational areas, and for those interested in self-evaluation concepts. The document includes a pretest that serves as an aid for the clarification of values and tactics for local, onsite self-evaluation. Also included are some comments on working with trade and technical teachers, a list of goals for a ten-day course on teacher self-evaluation, local self-evaluation questioning techniques, and general guidelines to follow when using self-evaluation techniques. (Author/IRT)
AnmerkungenClaire Gelinas Alvir, 27 Norwood Street, Albany, New York 12203 (send stamped self-addressed envelope)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: