Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enARCHER, N. SIDNEY; und weitere
InstitutionWest Chester State Coll., PA. Cooperative Research Center.
TitelTHE TEACHER, PROGRAMED MATERIALS, AND INSTRUCTIONAL INTERACTION, SUPPLEMENTAL MANUAL.
Quelle(1964), (83 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAlgebra; Educational Media; Films; Filmstrips; Guides; Instructional Materials; Mathematical Enrichment; Mathematics Materials; Modern Mathematics; Programed Instruction; Reading Materials; Resource Materials; Student Teacher Relationship; Pennsylvania
AbstractA DESCRIPTION OF MATHEMATICS DRILL PROBLEMS AND ENRICHMENT ACTIVITIES HAS RESULTED IN A SOURCE MANUAL TO ASSIST TEACHERS OF PROGRAMED ALGEBRA IN PROVIDING FOR INDIVIDUAL DIFFERENCES AMONG STUDENTS. THE MATERIAL WAS INTENDED FOR ASSIGNMENT TO SELECTED STUDENTS WHO REQUIRE ADDITIONAL MATERIALS TO SATISFY VARIOUS ABILITIES AND TALENTS. IN ADDITION TO REFERENCE LISTS ON FILMS AND FILMSTRIPS, PRINTED BIBLIOGRAPHIES WERE PREPARED ON POPULAR EXPOSITIONS, HISTORY, BIOGRAPHY, TRADITIONAL MATHEMATICS, MODERN MATHEMATICS, SPECIAL TOPICS, MATHEMATICAL RECREATIONS, TEACHING AIDS, PROGRAMED INSTRUCTION, AND PROGRAMED ALGEBRA. OTHER REPORTS ON THIS PROJECT WERE ASSIGNED ACCESSION NUMBERS ED 003 198, ED 003 237, AND ED 003 238. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: