Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | El Yaafouri, Louise |
---|---|
Titel | Restoring students' innate power. Trauma-responsive strategies for teaching multilingual newcomers. |
Quelle | Alexandria, Virginia, USA: ASCD (2022)
PDF als Volltext |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben; Index |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Monographie |
ISBN | 9781416630760; 9781416630753 |
Schlagwörter | Immigrant children; Education; Children with mental disabilities; Psychic trauma in children; Stress in children; Prevention; Multilingualism in children Immigrant; Immigrants; Child; Children; Immigrantin; Immigranten; Kind; Kinder; Bildung; Erziehung; Mental disorders; Mental disabilities; Geisteskrankheit; Trauma; Psychology; Trauma (Psy); Psychologie; Stress (Psychological); Stress; Prävention; Vorbeugung; Multilingualism; Mehrsprachigkeit; Multilingualismus |
Erfasst von | EBSCOhost |
Update | 2022/2/06 |