Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Asquith, Sue |
---|---|
Titel | Self-regulation skills in young children. Activities and strategies for practitioners and parents. |
Quelle | London: Jessica Kingsley Publishers (2020)
PDF als Volltext |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben; Index |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Monographie |
ISBN | 9781787751972 (electronic bk.); 9781787751965 |
Schlagwörter | Early childhood education; Psychological aspects; Self-control in children; Decision making in children; Emotions in children; Stress in children; Case studies; Prevention; Child psychology Early childhood; Education; Frühkindliche Bildung; Frühpädagogik; Psychology; Psychologie; Self control; Child; Children; Selbstbeherrschung; Kind; Kinder; Emotion; Emotions; Fühlen; Emotionaler Zustand; Stress (Psychological); Stress; Case study; Fallstudie; Case Study; Prävention; Vorbeugung; Kinderpsychologie |
Erfasst von | EBSCOhost |
Update | 2020/3/07 |