Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Startseite

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
AutorenNathan, Mitchell J.; Rummel, Nikol; Hay, Kenneth E.
TitelGrowing the learning sciences: brand or big tent?
Implications for graduate education.
QuelleAus: Evans, Michael A. (Hrsg.); Packer, Martin J. (Hrsg.); Sawyer, Robert Keith (Hrsg.): Reflections on the learning sciences. New York, NY: Cambridge University Press (2016) S. 191-209    Verfügbarkeit 
ReiheCurrent perspectives in social and behavioral sciences
ZusatzinformationTextauszug
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Sammelwerksbeitrag
ISBN978-1-107-07015-8
SchlagwörterLernforschung; Multidisziplinarität; Angewandte Wissenschaft
AbstractAs the field of Learning Sciences matures and newly formed graduate programs self-identify as LS, several questions take on importance: Does LS have a common core? Should it? What are the ramifications for LS graduate programs? Participants will review common and varied approaches to LS graduate education from existing programs and explore the tensions within interdisciplinary education and trade-offs between adherence to a common core (maintaining an LS “brand”) or a broadly inclusive model (“big tent”). (Orig.).
Erfasst vonExterner Selbsteintrag
UpdateNeueintrag 2019-02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)