Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Martin, Michael O. (Hrsg.); Kelly, Dana L. (Hrsg.); Adams, Raymond J. (Mitarb.); u.a. |
---|---|
Institution | International Association for the Evaluation of Educational Achievement |
Titel | Third International Mathematics and Science Study. Technical report. 2. Implementation and analysis. Primary and middle school years (population 1 and population 2). |
Quelle | Chestnut Hill, Mass.: TIMSS International Study Center, Boston College (1997), XII, 206, A-4, B-28, C-16, D-14 S.
PDF als Volltext |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 1-889938-06-8 |
Schlagwörter | Forschungsplanung; TIMSS (Third International Mathematics and Science Study); Mathematikunterricht; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Unterrichtsforschung; Leistungsbeurteilung; Forschungsplanung; Leistungsbeurteilung; Unterrichtsforschung; Mathematikunterricht; Naturwissenschaftlicher Unterricht |
Erfasst von | Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin |
Update | 2009/3 |