Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLloyd, Caroline; Payne, Jonathan
TitelWithout prejudice: an exploration of religious diversity, secularism and citizenship in England (with particular reference to the state funding of Muslim faith schools and multiculturalism).
QuelleIn: Journal of education policy, 21 (2006) 4, S. 471-483Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0268-0939
SchlagwörterKompetenz; Fertigkeit; Projekt; Arbeitskräfteforschung; Innovation; Leistung; Europa; Großbritannien
AbstractIn 2003, we wrote a critical reply to Frank Coffield´s reflections in this journal on the significance of the Performance and Innovation Unit´s project on workforce development for the future direction of skills policy in England. As cofield made clear in a rejoinder, underpinning our arguments are fundamental disagreements about what would be required to tackle the low skills equilibrium and develop the UK as a high skills society. In this reply, we respond to these criticisms before subjecting Coffield´s own policy recommendations to closer scrutiny. The danger with following his approach is that it not only results in academics setting their sights too low but is overly optimistic about what can be achieved by working with policy makers given current political and ideological constraints. (DIPF/orig.).
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2007/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of education policy" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: