Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAlberta Dept. of Education, Edmonton
InstitutionAlberta Department of Education (Edmonton)
TitelBulletin du programme de tests de rendement, français 9e annee, annee scolaire 1989-90 (Bulletin of the achievement testing program, ninth grade French, academic year 1989-90).
Quelle(1989), 46 S.Verfügbarkeit 
Sprachefranzösisch
DokumenttypMikroform; Monographie
SchlagwörterLesetest; Multiple-Choice-Verfahren; Test; Testanwendung; Testauswertung; Testentwicklung; Testkriterium; Frage; Fremdsprachenunterricht; Information; Sprache; Test; Ausland; Französisch; Schreiben; Testauswertung; Leseverstehen; Lesetest; Multiple-Choice-Verfahren; Antwort; Frage; Sprache; Fremdsprachenunterricht; Französisch; Leseverstehen; Schreiben; Antwort; Information; Ausland
AbstractThis guide to the ninth-grade French test for Alberta students describes the testing program, provides examples of the type of test to be administered in June 1990, and includes an answer key. Information about the testing program includes general objectives, an overview of the program type, students exempted from the test, testing for students whose medium of instruction is French, procedures for test administration, and diffusion of test results. The test format is described and examples are presented. The first part of the test is an essay based on a brief passage. A guide to scoring every aspect of each test section is provided. The second part is a test of reading comprehension with 32 multiple-choice questions. Sample reading passages, questions, and answers are offered. The answer key in the second section gives the level of difficulty, skill tested, and cognitive level of each item. An appendix contains a discussion, in question-and-answer form (in English), of the reasons for French achievement testing.
Erfasst vonInformationszentrum für Fremdsprachenforschung, Marburg
Update1996_(CD)
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: