Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenMentor, Dominic (Hrsg.)
TitelComputer-mediated learning for workforce development.
QuelleHershey, PA: IGI Global (2018), xxi, 319 S.Verfügbarkeit 
ReiheAdvances in educational technologies and instructional design (AETID) book series
BeigabenLiteraturangaben S. 272-313; Illustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1-5225-4111-X; 978-1-5225-4111-0
SchlagwörterKompetenz; Spielpädagogik; Transfer; Neue Technologien; Informelles Lernen; Lernen; Computerunterstützter Unterricht; Soziale Software; Digitalisierung; Arbeitsplatz; Studium; E-Learning; MOOC (Massive Open Online Course); Aufsatzsammlung; Junger Erwachsener; Student; Online
AbstractTechnology has become a driving force of innovation in every industry and professionals need to strengthen their proficiency in emerging technologies to remain competitive. Today's working world is very demanding of young professionals, as recent graduates are expected to come into their chosen field both knowledgeable and ready to hit the ground running, with minimal on-the-job training. Computer-Mediated Learning for Workforce Development delivers crucial knowledge on how to prepare twenty-first century students for today's fast-paced workforce. This book explores the use of multimedia programs in classrooms to train students on necessary technology skills through techniques such as game-based training curriculums and massive open online courses (MOOCs). This publication also touches on computer-mediated youth civic action and interaction by examining the use of social media during the Arab Spring, Occupy Wall Street, and Black Lives Matter movements. Filled with critical information on educational technology, mobile learning, and employment preparation, this book is a vital resource for academicians, education practitioners, school administrators, and advanced-level students. (Verlag).
Erfasst vonDeutsches Institut für Erwachsenenbildung - Leibniz-Zentrum für Lebenslanges Lernen, Bonn
Update2020/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: