Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCui, Songren; Sung, Kuo-ming
TitelA Reference Grammar for Teaching Chinese.
Syntax and Discourse. 1st ed. 2022.
QuelleSingapore: Springer Singapore (2022), XI, 927 S.
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
ZusatzinformationZusammenfassung
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-981-33-4206-4; 978-981-33-4207-1
DOI10.1007/978-981-33-4207-1
SchlagwörterMethodologie; Sprachaneignung; Linguistik; Spracherwerb
AbstractA Reference Grammar for Teaching Chinese - Syntax and Discourse presents a comprehensive guide on the major issues in teaching Chinese as a foreign language. Through this reference work readers will learn all basic structures of the language, focusing on the interactions of syntactic properties, semantic nuances, and discourse contexts. The work contains ample examples and jargon-free explanations to account for some of the most nagging problems in teaching Chinese. At the heart of this reference resource are the concrete and efficient ways to help researchers in both fields of language pedagogy and Chinese linguistics as well as learners of the language.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2022/3
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: