Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Hairston, Kimetta R. (Hrsg.); Edmonds, Wendy M. (Hrsg.); Clark, Shanetia P. (Hrsg.) |
---|---|
Titel | The black experience and navigating higher education through a virtual world. |
Quelle | Hershey, PA: IGI Global (2021), xxiii, 282 S.
PDF als Volltext |
Beigaben | Diagramme |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-1-49987-539-0; 978-1-7998-7537-6; 978-1-7998-7538-3 |
DOI | 10.4018/978-1-7998-7537-6 |
Schlagwörter | Soziale Bedingung; Soziale Situation; Digitale Revolution; Computerunterstützter Unterricht; Hochschule; Soziale Situation; USA; Pandemie; Computerunterstützter Unterricht; COVID-19; Pandemie; Hochschule; Digitale Revolution; COVID-19; Afroamerikaner; Schwarzer; USA |
Abstract | "In March 2020, the Black experience was interrupted when a global pandemic forced mandated stay at home orders driving universities to transition into fully remote environments. This book explores the reality of the Black experience from various perspectives involving higher education institutions, with a focus on our HBCU"--. |
Erfasst von | Universitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin |
Update | 2022/3 |