Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenRobinson, Denise (Hrsg.)
TitelClassroom behaviour management in further, adult and vocational education.
Moving beyond control?
QuelleLondon: Bloomsbury Academic (2019), x, 151 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1-350-07615-5; 978-1-350-07615-0
SchlagwörterMethode; Verhaltenspsychologie; Lernumgebung; Didaktik; Unterrichtsmethode; Weiterbildung; Erwachsenenbildung; Erwachsenenalter; Aufsatzsammlung
AbstractGuiding you through research and practice, Classroom Behaviour Management in Further, Adult and Vocational Education offers a new perspective. The authors help you to understand how you can create a positive classroom ethos and learning experience in the further, adult and vocational education sector. They explore the need to engage with students' previous experiences, be they positive or negative, and look at why it is important to engage with the wider economic, social and political issues at play in the classroom to understand how these may influence behaviour and responses. You'll find a wealth of information on a range of topics, including: Understanding behaviour; teaching strategies; institutional practice; professional standards. Each chapter supports your learning with reflective activities, exercises, question and answer sections, case studies and suggestions for further reading. (Verlag).
Erfasst vonDeutsches Institut für Erwachsenenbildung - Leibniz-Zentrum für Lebenslanges Lernen, Bonn
Update2020/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: