Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreenaway, Thomas
TitelProviding refugees with access to online education.
A new frontier for the internationalization agenda.
QuelleAus: Proctor, Douglas (Hrsg.); Rumbley, Laura (Hrsg.): The future agenda for internationalization in higher education. Next generation insights into research, policy, and practice. London [u.a.]: Routledge (2018) S. 177-187Verfügbarkeit 
ReiheInternationalization in Higher Education
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Sammelwerksbeitrag
ISBN978-1-138-28979-6
SchlagwörterAuslandsbeziehungen; Emigrant; Internationalität
AbstractThis chapter looks at a new frontier in the internationalization of online education: providing access to higher education to those who have fled conflicts. It details the work of Kiron Open Higher Education (KOHE) and Jesuit Worldwide Learning: Higher Education at the Margins (JWL) to create routes to higher learning for refugees through online courses. It outlines the barriers refugees face when attempting to access and complete online higher education courses, and the practical approaches that KOHE and JWL have adopted to meet their needs, before considering the challenges ahead.(HRK / Abstract übernommen).
Erfasst vonHochschulrektorenkonferenz, Bonn
Update2019/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: