Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Field, Simon; Musset, Pauline; Álvarez-Galván, José-Luis |
---|---|
Titel | A skills beyond school review of South Africa. |
Quelle | Paris: OECD (2014), 130 S.
PDF als Volltext |
Reihe | OECD reviews of vocational education and training |
Beigaben | grafische Darstellungen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISSN | 2077-7728 |
ISBN | 9-264-22377-0; 978-9-264-22377-6 |
DOI | 10.1787/9789264223776-en |
Schlagwörter | Bildungsverwaltung; Lehrerausbildung; Bildungsabschluss; Praktisches Lernen; Bildungsprogramm; Strukturwandel; Wirtschaft; Berufsausbildung; Berufsbildung; Arbeitsmarkt; Ausbildungssystem; Weiterbildung; Effizienz; Kooperation; Qualität; Jugendlicher; Südafrika (Staat) |
Abstract | Vocational education and training (VET) programmes are facing rapid change and intensifying challenges. How can employers and unions be engaged? How can workbased learning be used? How can teachers and trainers be effectively prepared? How should postsecondary programmes be structured? This country report on South Africa looks at these and other questions. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2015/2 |