Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Kim, Yangboon |
---|---|
Titel | Bray, Mark & Lykins, Chad (2012). Shadow education: Private supplementary tutoring and its implications for policy makers in Asia. Philippines: Asian Development Bank. 100 p. [Rezension]. |
Quelle | In: Journal for educational research online, 6 (2014) 1, S. 169-172Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext (Rezension) |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1866-6671 |
URN | urn:nbn:de:0111-opus-88499 |
Schlagwörter | Qualitative Forschung; Leistungsgesellschaft; Soziale Ungleichheit; Bildungspolitik; Eltern; Lehrer; Schüler; Nachhilfeunterricht; Private Investition; Rezension; Wirkung; Asien |
Abstract | Book review of Bray, Mark & Lykins, Chad (2012). Shadow education: Private supplementary tutoring and its implications for policy makers in Asia. Philippines: Asian Development Bank. 100 p. 32.00 USD, ISBN 978-92-9092-658-0. |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2014/3 |