Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enChampie, Joan; Howell, Doreen
TitelAn Analytical Approach to Course Design, or Baking Pizza Is Not a Curriculum.
QuelleIn: Perspectives for Teachers of the Hearing Impaired, 7 (1989) 5, S.8-10Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Course Content; Course Objectives; Course Organization; Curriculum Design; Elementary Secondary Education; Hearing Impairments; Learning Activities; Student Educational Objectives; Student Needs
AbstractSuggestions for course design are offered to teachers of deaf students. The recommended approach to course design begins with the consideration of student needs and course goals, and uses these as a framework for determining relevant and attainable objectives that are to be accomplished through various learning activities. (JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: