Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Murris, Karin (Hrsg.); Haynes, Joanna (Hrsg.); Schwarz, Viviane (Mitarb.) |
---|---|
Titel | Literacies, literature and learning. Reading classrooms differently. How to find gold. |
Quelle | London: Routledge is an imprint of the Taylor & Francis Group, an informa business (2018), XIII, 232 S. |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781138301924 (gebundene Ausgabe); 1138301922 (gebundene Ausgabe); 9780203732090 (E-Book) |
Schlagwörter | Reading; Children; Books and reading; Reading, Psychology of; Literacy; Anthologie; Bildungstheorie; Bildungspraxis |
Abstract | Part 1. How to find gold in literacies -- Part 2. Finding gold in a South African literacy classroom. |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2018/4/12 |