Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJames, Nalita; Busher, Hugh
TitelImproving opportunities to engage in learning.
A study of the Access to Higher Education Diploma.
QuelleLondon: Routledge, Taylor & Francis Group (2018), XI, 146 S.Verfügbarkeit 
ReiheRoutledge research in higher education
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781138943407
SchlagwörterGroßbritannien; Access to Higher Education Diploma; Adult college students; Great Britain; Adult education; Education, Higher; Erziehung
AbstractAcknowledgements -- Preface -- Closed doors -- The landscape of the access to higher education diploma -- Researching the access to he diploma -- Stepping through the door -- The impact of social and economic contexts on accessing HE -- Struggling to return to formal learning: becoming as an access to he student -- Practices of transition: being an access to he student -- The access to HE course as a community of practice -- Opening doors -- Access to higher education tutors' stories -- Using inclusive teaching and learning strategies on the access to HE course -- The significance and importance of the access to he diploma for students returning to education -- Index.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: