Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHewitt, Kimberly Kappler (Hrsg.); Amrein-Beardsley, Audrey (Hrsg.)
TitelStudent growth measures in policy and practice.
Intended and unintended consequences of high-stakes teacher evaluations when theoretical models meet school realities; educator responses to student growth measures in an incentive pay program.
QuelleNew York: Palgrave Macmillan (2016), XV, 291 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781137539007; 1137539003
SchlagwörterEducational evaluation; United States; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThis book examines the intersection of policy and practice in the use of student growth measures (SGMs) for high-stakes purpose as per such educator evaluation systems. The book also focuses on examinations of educators perceptions of and reactions to the use of SGMs; ethical implications pertaining to the use of SGMs; contextual challenges when implementing SGMs; and legal implications of SGM use. The use of student test score data has been the cornerstone of the recent transfiguration of educator evaluation systems in forty-two states and the District of Columbia. Three leading voices on SGMs - Sean Corcoran, Henry Braun, and David Berliner - also serve as section and concluding commentators.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: