Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | McGinley, Vicki A. (Hrsg.); Alexander, Melina (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Parents and families of students with special needs. Collaborating across the age span. |
Quelle | Thousand Oaks, California: SAGE (2018), XXI, 321 S. |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781506316000 |
Schlagwörter | USA; Children with disabilities; Education; United States; Special education; Parent participation; Special education teachers; Professional relationships; Family relationships; School-linked human services; Erziehung Child; Children; Disability; Disabilities; Kind; Kinder; Behinderung; Bildung; Erziehung; USA; Special needs education; Sonderpädagogik; Sonderschulwesen; Elternmitwirkung; Special education; Teacher; Teachers; Sonderpädagoge; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Profession; Relationship; Beruf; Wechselbeziehung; Verbindung; Family relations; Family; Familienbeziehungen; Familie |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2018/1/01 |