Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCartier, Jennifer L.
Sonst. PersonenSmith, Margaret Schwan (Mitarb.); Stein, Mary Kay (Mitarb.); Ross, Danielle K. (Mitarb.)
Titel5 practices for orchestrating productive task-based discussions in science.
QuelleReston, Va.: National Council of Teachers of Mathematics (2013), XII, 129 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780873537452; 0873537459
SchlagwörterScience; Study and teaching (Primary); Study and teaching (Secondary); Task analysis in education; Inquiry-based learning; Communication in science; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractLaying the groundwork : setting goals and selecting tasks -- Introducing the five practices model : contrasting the practices of two teachers -- Getting started : anticipating and monitoring students' work -- Making decisions about the discussion : selecting, sequencing, and connecting -- Encouraging and guiding student thinking -- Positioning five practices discussion within instructional design -- Beginning secondary science teachers use the model : lessons learned. Presents a framework of instructional practices--anticipating, monitoring, selecting, sequencing, and connecting--for facilitating effective inquiry-oriented science classrooms and engaging K-12 students in meaningful and productive discussion
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2015/3/07
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: