Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAllison, Desmond
TitelMeaning in the Mind? Making Sense of Comments in Questionnaires and Interviews.
QuelleIn: English Teacher: An International Journal, 4 (2001) 3, S.217-31Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1513-0630
SchlagwörterStellungnahme; College Students; English (Second Language); Higher Education; Interviews; Questionnaires; Second Language Instruction; Second Language Learning; Writing (Composition)
AbstractExamines open-ended questionnaire and follow-up interview data obtained from students and teachers in an investigation into the development of students' academic writing in a university English language curriculum. Extensive evidence from interview data shows that people not only forgot what they had written a few months earlier on the questionnaires, but that they were frequently uncertain about what they meant at the time. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "English Teacher: An International Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: