Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Startseite

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
AutorenFoley, Annette J.; Smith, Peter J.
TitelImplementing Training Packages in a TAFE Institute: Perceptions and Concerns of Staff.
QuelleIn: Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research, 10 (2002) 1, S.1-22    Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1039-4001
SchlagwörterAnxiety; Competency Based Education; Educational Change; Foreign Countries; Learning Modules; Postsecondary Education; Teacher Attitudes; Technical Institutes; Training; Vocational Education Teachers
AbstractFocus groups with 10 technical and further education teachers implementing a lab operations training package revealed concerns about time constraints and lack of understanding about training packages. Morale was affected by the perceived lack of consultation regarding structural changes to the Australian vocational education system. Their deepest concern was about assessment in a simulated work environment. (Contains 19 references.) (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)