Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKantner, Larry A.; Bergee, Martin J.; Unrath, Kathleen A.
TitelNational Board Certification in Art and Its Potential Impact on Graduate Programming in Art Education.
QuelleIn: Arts and Learning Research, 16 (2000) 1, S.226-39Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Standards; Art Education; Art Teachers; Graduate Study; Higher Education; Interviews; Questionnaires; Surveys; Teacher Certification; Teacher Response
AbstractPresents a study that surveyed teachers nationwide who received National Board Certification in Art. Survey questions centered on the extent to which teachers changed practice and enhanced student learning, level of support received if a higher education institution supported the application, and how universities might better support applicant's efforts. (CMK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: