Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHensley, Judith Victoria
TitelReflecting on Foxfire: The Durability of the Foxfire Approach.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 6 (2001) 1, S.24-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Educational Change; Elementary School Students; Experiential Learning; Intermediate Grades; Learner Controlled Instruction; Middle School Students; Middle Schools; Place Based Education; Student Projects; Teaching Experience; Kentucky
AbstractAn eastern Kentucky teacher has run the gamut of classroom challenges, from statewide educational reform to her own bout with technophobia. But through her application of the Foxfire approach, her students have engaged in active learning projects in their school and community and with other students in Nebraska and China, with lasting results. (Author/SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: