Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlbert, Lillie R.; Jones, Deneese L.
TitelImplementing the Science Teaching Standards through Complex Instruction: A Case Study of Two Teacher-Researchers.
QuelleIn: School Science and Mathematics, 97 (1997) 6, S.283-91Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-6803
SchlagwörterPrimary Education; Science Instruction; Standards; Teacher Collaboration; Teacher Researchers; Teaching Methods
AbstractDescribes the experiences of two elementary teacher-researchers as they explore science teaching and learning in their two nongraded primary classrooms through the process of complex instruction. Concludes that, because the teacher's role in conducting complex instruction activities is multifaceted and complex, successful implementation of complex instruction and the National Science Education Standards requires ongoing collaboration and support among teachers. Contains 23 references. (Author/ASK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "School Science and Mathematics" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: