Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Startseite

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
AutorEaston, Lois E.
TitelHow Do the New ASAP Reading Assessments Measure Up? A Look at the New Essential Skills Assessments from the Process Point of View.
QuelleIn: Arizona Reading Journal, 19 (1991) 2, S.37-47    Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Secondary Education; Reading Processes; Reading Tests; State Standards; Student Evaluation; Test Validity; Testing Problems; Testing Programs; Arizona
AbstractOffers a preliminary assessment of the new Arizona Student Assessment Program (ASAP). Uses James Squire's model for analyzing reading and writing processes to analyze how well the tests assess reading processes. Includes some sample ASAP forms. Finds that the problems are minor in terms of evaluating the overall effectiveness of the new assessments. (SR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)