Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enYueh, Jei-show; Alessi, Stephen M.
TitelThe Effect of Reward Structure and Group Ability Composition on Cooperative Computer-Assisted Instruction.
QuelleIn: Journal of Computer-Based Instruction, 15 (1988) 1, S.18-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAbility Grouping; Achievement Tests; Algebra; Analysis of Variance; Aptitude Treatment Interaction; Computer Assisted Instruction; Drills (Practice); Hypothesis Testing; Junior High Schools; Mathematics Instruction; Performance; Rewards; Small Group Instruction; Time on Task
AbstractThis study investigated the effect of reward structure and group ability composition on small group computer-assisted instruction. Junior high school students practiced algebra in mixed-ability or uniform-ability groups, and rewards were based on individual performance, group performance, or a combination of both. (29 references) (Author/LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: