Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMizuko, Mark
TitelTransparency and Ease of Learning of Symbols Represented by Blissymbols, PCS, and Picsyms.
QuelleIn: AAC Augmentative and Alternative Communication, 3 (1987) 3, S.129-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunication Aids (for Disabled); Communication Disorders; Symbolic Language; Young Children
AbstractThe study investigated whether significant differences existed among normally developing 3-year-old children in transparency and in the learning of symbols from three different graphic symbol systems (Blissymbols, Picture Communication System, and Picsyms) frequently used with augmentative communication devices for communication disordered persons. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: