Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBoyer, Carol M.; Ahlgren, Andrew
TitelAssessing Undergraduates' Patterns of Credit Distribution: Amount and Specialization.
QuelleIn: Journal of Higher Education, 58 (1987) 4, S.430-42Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Credits; Educational Research; English; General Education; Higher Education; Liberal Arts; Majors (Students); Mathematics; Political Science; Undergraduate Students; Undergraduate Study
AbstractA study of patterns of undergraduates' credit-distribution in three major fields of study (mathematics, political science, and English) at the University of Minnesota, Twin Cities, is described. Students' extra-major credit distribution was less than it might have been and extra-major specialization greater than it needed to be. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: