Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRubincam, Irvin; Olivier, William P.
TitelAn Investigation of Limited Learner-Control Options in a CAI Mathematics Course.
QuelleIn: AEDS Journal, 18 (1985) 4, S.211-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Computer Assisted Instruction; Courseware; Decision Making; Mathematics Instruction; Personality Traits; Pretests Posttests; Psychological Studies; Research Reports; Secondary Education; Student Behavior; Tables (Data)
AbstractExamines secondary school student behavior in a computer assisted instruction course on transformational geometry which gave students option of selecting objectives within topics and then choosing either instruction or a test first. Results are discussed in terms of relationships between learner-control strategy, strategy consistency and performance, and individual personality characteristics. (MBR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: