Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAllen, Thomas E.
TitelTest-Response Variations between Hearing-Impaired and Hearing Students.
QuelleIn: Journal of Special Education, 18 (1984) 2, S.119-29Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement Tests; Elementary Secondary Education; Hearing Impairments; Language Arts; Language Tests; Testing Problems
AbstractHearing-impaired students (N=508) were administered a language-arts achievement test containing 25 items drawn from a computerized item bank developed with hearing students. Results showed that the items did not form an adequate Rasch-based test. Furthermore, the difficulty order of the items differed in the hearing and hearing-impaired calibrations. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: