Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAckerman, Amy S.
TitelHocus-Pocus, Imagery in Focus: Implications for Individualized Instruction.
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 11 (1981) 1, S.32-34Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAptitude Treatment Interaction; Elementary School Science; Grade 6; Imagery; Individual Differences; Individualized Instruction; Learning; Questioning Techniques; Science Education; Science Instruction; Teaching Methods; Visual Learning
AbstractReports results of a study designed to determine how well several forms of adjunct questions establish encoding by visual imagery, and whether such coding enhances performance compared to questions designed to encourage verbal encoding alone. (CS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: