Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAltman, Howard B.
TitelIndividualized Instruction and "Back to Basics": Reconciling Paradoxes.
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 11 (1981) 1, S.20-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Science; Educational Change; Educational Innovation; Educational Trends; Higher Education; Individual Differences; Individualized Instruction; Instructional Improvement; Learning; Science Education; Science Instruction; Teaching Methods
AbstractDiscusses the role of individualized instruction (II), and educational innovation in general, in the back-to-basics movement. Describes several approaches to innovation and lists some common reasons for the failure of innovative instructional practices. (CS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: