Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAhmann, J. Stanley; und weitere
TitelScience Achievement: The Trend is Down
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement; Achievement Rating; Educational Assessment; Educational Objectives; Evaluation; Science Education; Scientific Concepts; Surveys; Youth; National Assessment of Educational Progress
AbstractReports that, according to a survey conducted by the National Assessment of Educational Progress (NAEP), knowledge of fundamental scientific facts and principles declined among young American students between 1969 and 1973. Also discusses the philosophy and goals of NAEP, and the methodology used in this survey. (MLH) Aspect of National Assessment (NAEP) dealt with in this document: Results (Trends).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: