Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRiley-Ayers, Shannon; Ryan, Sharon; Figueras-Daniel, Alexandra; Costanza, Vincent; Northey, Kaitlin
InstitutionCenter on Enhancing Early Learning Outcomes (CEELO)
TitelBuilding Capacity to Enact Change for Classroom Quality Improvement in New Jersey. CEELO Policy Brief
Quelle(2018), (11 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCapacity Building; Peer Teaching; Early Childhood Education; Preschool Education; Elementary Education; Primary Education; Kindergarten; Grade 1; Grade 2; Grade 3; School Districts; State Departments of Education; Educational Change; Change Strategies; Educational Quality; Educational Improvement; Partnerships in Education; Best Practices; Board of Education Role; New Jersey
AbstractThe Center on Enhancing Early Learning Outcomes partnered with the New Jersey Department of Education from 2013 to 2017 to implement a peer learning community in selected districts. The goal of the PLC was to support effective implementation of key early childhood policies and improve the quality of instruction preschool through grade 3. This report describes the rationale and theory of change, identifies the impact on the state education agency (SEA) and local education agencies (LEAs), lessons learned, and concludes with next steps for the SEA. (As Provided).
AnmerkungenCenter on Enhancing Early Learning Outcomes. Available from: National Institute for Early Education Research. Rutgers The State University of New Jersey, 73 Easton Avenue, New Brunswick, NJ 08901. Tel: 877-982-3356; e-mail: info@ceelo.org; Web site: http:
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: