Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMathematica Policy Research, Inc.; What Works Clearinghouse (ED)
TitelAchieve3000®. Beginning Reading. What Works Clearinghouse Intervention Report
Quelle(2018), (19 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterReading Programs; Literacy Education; Electronic Learning; Nonfiction; Reading Skills; Individualized Instruction; Intervention; Instructional Effectiveness; Educational Research; Reading Achievement; Beginning Reading; Elementary School Students; Grade 2; Grade 3; Reading Fluency; North Carolina
Abstract"Achieve3000®" is a supplemental online literacy program that provides nonfiction reading content to students in grades preK-12 and focuses on building phonemic awareness, phonics, fluency, reading comprehension, vocabulary, and writing skills. "Achieve3000®" is designed to help students advance their nonfiction reading skills by providing differentiated online instruction. Teachers use the program with an entire class but the assignments are tailored to each student's reading ability level. The What Works Clearinghouse (WWC) identified one study of "Achieve3000®" that both falls within the scope of the Beginning Reading topic area and meets WWC group design standards. This study meets WWC group design standards with reservations. This study included 14,493 students in grades 2 and 3 in 32 schools in a single school district in North Carolina. A glossary of terms is provided. (ERIC).
AnmerkungenWhat Works Clearinghouse. 550 12th Street SW, Washington, DC 20024; e-mail: contact.WWC@ed.gov; Web site: https://whatworks.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: