Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Startseite

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
AutorenAckerman, Amy S.; Krupp, Melissa L.
TitelFive Components to Consider for BYOT/BYOD
Quelle(2012), (7 Seiten)
PDF als Volltext    Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Influence of Technology; Technology Uses in Education; Computer Security; Stakeholders; School Policy; Faculty Development; Cost Effectiveness; Handheld Devices; Students; Ownership; Educational Finance; Sustainability; Strategic Planning; Student Motivation; Classroom Environment; Student Centered Curriculum; Connecticut
AbstractAlthough school budgets have plummeted due to federal and state funding reductions, adopting Bring Your Own Technology (BYOT), may address monetary tightening while simultaneously infusing 21st century learning. Implementing BYOT may provide real, rigorous, and relevant learning for the students while posing higher-order thinking questions from the teacher. This paper expands Williard's Pyramid (Ullman, 2011) by proposing five BYOT components with descriptions, examples, and recommendations within each. The five components are security, stakeholders, policies, professional development, and financial planning. The paper closes with future predictions as well as words of caution regarding BYOT initiatives. [For the complete proceedings, "Proceedings of the International Association for Development of the Information Society (IADIS) International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA) (Madrid, Spain, October 19-21, 2012)," see ED542606.] (As Provided).
AnmerkungenInternational Association for the Development of the Information Society. e-mail: secretariat@iadis.org; Web site: http://www.iadisportal.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf.
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)