Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAhearn, Eileen
InstitutionNational Association of State Directors of Special Education (NASDSE), Project Forum
TitelState Performance Plan Process and Indicators
Quelle(2011), (26 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDisabilities; Stakeholders; Federal Legislation; Educational Indicators; Accountability; Early Intervention; Individualized Education Programs; Special Education; School Districts; Evaluation; Child Development; Educational Improvement; Students; Virginia
AbstractA policy forum held May 11-13, 2011 to provide input from stakeholders to the Office of Special Education Programs (OSEP) focused on the Individuals with Disabilities Education Act (IDEA) accountability reporting system known as the State Performance Plan/Annual Performance Report (SPP/APR) process. Participants discussed their assessment of the benefits and challenges posed by the SPP/APR requirements and made recommendations for revisions to improve the process and content of the system. No attempt was made to develop consensus recommendations and all input was accepted and documented. This policy forum proceedings document begins with an executive summary. The document provides a synopsis of the participants' input on the positives and concerns about the SPP/APR system and their suggestions for changes. Appended are: (1) Participants; and (2) Part B and C indicators. (Contains 2 footnotes.) (ERIC).
AnmerkungenProject Forum. Available from: National Association of State Directors of Special Education. 1800 Diagonal Road Suite 320, Alexandria, VA 22314. Tel: 703-519-3800; Fax: 703-519-3808; Web site: http://www.projectforum.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: