Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAmarel, Marianne; und weitere
TitelTeacher Perspective on Change to an Open Approach.
Quelle(1973), (13 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary Education; Interviews; Open Education; Teacher Attitudes; Teacher Response; Teacher Role; Teaching Methods
AbstractThe teacher's role in open educational settings is the central focus of this study. The perceptions, understandings, and beliefs of 66 teachers (K-4, associated with open education programs for at least 2 years) regarding basic issues of implementing an open approach were examined through in-depth professional interviews. Factors that teachers perceive as hindering or facilitating change in open directions were identified; a study of the relationship between beliefs and attitudes about educational issues to instructional practice was initiated. (Also included in this study is the appendix, Teacher Perception of Support from Advisors.) (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: