Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenKhan, Badrul H. (Hrsg.); Ally, Mohamed (Hrsg.)
TitelInternational handbook of e-learning. Volume 1. Theoretical perspectives and research.
QuelleNew York: Routledge Taylor & Francis Group (2017), xxvii, 398 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN0-8153-7244-2; 978-0-8153-7244-8
SchlagwörterKompetenz; Evaluation; Forschung; Forschung; Theorie; Evaluation; Kompetenz; Handbuch; E-Learning; Lernumgebung; E-Learning; Best-Practice-Modell; Handbuch; Theorie
Abstract[The book] provides a comprehensive compendium of research and theory in all aspects of e-learning, one of the most significant ongoing global developments in the entire field of education. Covering history, design models, instructional strategies, best practices, competencies, evaluation, assessment, and more, these twenty-seven contributions tackle the tremendous potential and flexibility inherent to this rapidly growing new paradigm. Past and present empirical research frames each chapter, while future research needs are discussed in relation to both confirmed practice and recent changes in the field. (DIPF/Orig.).
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2018/3
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: