Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Westwood, Peter S. |
---|---|
Titel | What teachers need to know about. Differentiated instruction. |
Quelle | Camberwell, Vic.: Australian Council for Educational Research (2016), X, 101 S. |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781742862927 |
Schlagwörter | Individualized instruction; Individualized education programs; Mixed ability grouping in education; Cognitive styles in children; Curriculum enrichment; Bildungstheorie; Bildungspraxis Individualisierender Unterricht; Individualized education program; Individualisierendes Lernen; Mixed group; Ability; Education; Gemischte Gruppe; Leistungsgruppe; Fähigkeit; Fertigkeit; Bildung; Erziehung; Cognitive style; Cognitives styles; Child; Children; Kognitiver Stil; Kind; Kinder; Curriculum revision; Curriculumreform; Curriculum; Lehrplan; Reform |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2016/1/03 |