Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHeidemann, Sandra; Menninga, Beth; Chang, Claire
TitelThe thinking teacher.
A framework for intentional teaching in the early childhood classroom.
QuelleGolden Valley, Minnesota: Free Spirit Publishing, Inc. (2016), XI, 201 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781631980213; 1631980211
SchlagwörterEarly childhood education; Early childhood teachers; In-service training; Self-rating of; EDUCATION / Professional Development; EDUCATION / Preschool & Kindergarten; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"This essential professional development resource provides advice for early childhood teachers who are navigating demands and changes in their careers, helping them see these challenges as growth opportunities. Through in-depth self-assessment and reflection, educators reexamine their teaching philosophy, integrate new knowledge and strategies into their practice, and strengthen the impact of their teaching on students. In the midst of a constantly changing education landscape, educators will learn to teach with intention and rediscover their unique purpose and passion for teaching young children. Digital content includes customizable forms from the book"--Provided by publisher.; "Self-directed professional development resource for early childhood teachers. Includes self-assessment tools to help educators reexamine their teaching philosophy and integrate new knowledge and strategies into their practice. Also includes digital content"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2016/4/12
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: