Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Ragoonaden, Karen (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Contested sites in education. The quest for the public intellectual, identity, and service. |
Quelle | New York: Peter Lang (2015) |
Reihe | Critical education and ethics. 6 |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISSN | 2166-1359 |
ISBN | 9781433125072; 9781433125065; 9781453914359 (E-Book) |
Schlagwörter | College teachers; Professional ethics; Professional relationships; Educational leadership; Moral and ethical aspects; Education, Higher; Aims and objectives; Bildungstheorie; Bildungspraxis College teacher; Hochschullehrer; Standesrecht; Profession; Relationship; Beruf; Wechselbeziehung; Verbindung; Education; Leadership; Bildung; Erziehung; Führung; Führungsposition; Morale; Ethics; Moral; Ethik; Higher education; Hochschule; Fachhochschule; Universität; Aim; Aims; Objectives; Zweck; Ziel; Ziele; Zielsetzung |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2014/4/12 |