Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWalsh, Jackie Acree; Sattes, Beth Dankert
TitelThinking through quality questioning.
Deepening student engagement.
QuelleThousand Oaks, Calif.: Corwin (2011), XIV, 193 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-1-4129-8902-2
SchlagwörterLernumgebung
Abstract"This groundbreaking book provides teachers with an accessible, research-based blueprint for developing student meta-cognitive skills and ensuring that students take responsibility for their own learning. The authors use the findings of cognitive scientists to highlight quality questioning behaviors and explain how to apply them for improved student outcomes"-- Provided by publisher. -- "Thinking Though Quality Questioning provides teachers with an accessible, research-based blueprint for developing student meta-cognitive skills and ensuring that students take responsibility for their own learning. In this groundbreaking book, Walsh and Sattes use the findings of cognitive scientists to highlight quality questioning behaviors and explain how to connect these to discrete student meta-cognitive outcomes. Each chapter explicates teacher best practice in questioning and relates this to how students think and how they can be trained to manage their own learning"-- Provided by publisher.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2012/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: