Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Mueller, Jon |
---|---|
Titel | Assessing critical skills. |
Quelle | Columbus, Ohio: Linworth Publ. (2009), XI, 132 S. |
Beigaben | Tabellen; Literaturangaben S. 125-129 |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 1-58683-282-4; 978-1-58683-282-7 |
Schlagwörter | Kompetenz; Bildungsforschung; Empirische Forschung; Evaluation; Testkonstruktion; Metakognition; Problemlösen; Selbsteinschätzung; Curriculum; Lehrer; Schüler; Evaluation; Problemlösen; USA; Entwicklung; Bildungsforschung; Testkonstruktion; Qualitätssicherung; Kompetenz; Selbsteinschätzung; Leistungsbeurteilung; Leistungsmessung; Metakognition; Empirische Forschung; Informationskompetenz; Lehrer; Schüler; Leistungsbeurteilung; Schülerleistung; Feedback; Curriculum; Informationskompetenz; Entwicklung; Leistungsmessung; Qualitätssicherung; USA |
Abstract | This is [a publication] on assessment for library media specialists and other educators. The author ... speaks in layman's terms about the importance of designing assessment that matches the written and taught, standards-driven curriculum in an authentic manner. He provides succinct guidelines, strategies, and examples for authentically assessing the most critical skills students need to acquire. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2009/4 |