Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenPellegrino, James W. (Hrsg.); Hilton, Margaret L. (Hrsg.)
TitelEducation for life and work.
Developing transferable knowledge and skills in the 21st century.
QuelleWashington, DC: National Academies Press (2012), XIII, 242 S.
PDF als Volltext kostenfreie Datei  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literatur- und URL-Angaben S. 195-218
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN0-309-25649-6; 978-0-309-25649-0; 978-0-309-25650-6
SchlagwörterBildungserfolg; Kompetenz; Fertigkeit; Kognitive Kompetenz; Transfer; Bildungsstandards; Schulsystem; Lernen; Unterricht; Englischunterricht; Mathematikunterricht; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Schlüsselqualifikation; Empfehlung; Forschungsbericht; Klassifikation; Konzeption; Leistungsmessung; USA
AbstractWhile education has long contributed to national prosperity and stable families and communities, it is more critical than ever in the face of growing economic, social, and political challenges. To prepare young people to address these challenges, business and political leaders are increasingly asking schools to develop skills such as problem solving, critical thinking, and collaboration - often referred to as "21 century skills" or "deeper learning". This book clarifies the meaning of these terms, defining "deeper learning" as a process that allows a person to take knowledge and skills learned in one situation and apply them to new situations. The product of deeper learning is a blend of transferable knowledge and skills referred to as "21st century competencies." Without engaging in deeper learning and developing 21st century competencies, students cannot truly master content in a subject area. This report identifies teaching approaches that help students develop these competencies and explains how they are developed in the key disciplines of reading, mathematics, and science. It recommends systemwide changes - in teacher education, curricula, and assessment - to help the nation's K-12 students develop these transferable skills and knowledge. (DIPF/Orig.).
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2014/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: