Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Khamsi, Khatera; Morris, Paul |
---|---|
Titel | Constructing the nation: Portrayals of national identity in Singapore's school textbooks narratives of the Japanese occupation. |
Quelle | Aus: Baildon, Mark (Hrsg.): Controversial history education in Asian contexts. London u.a.: Routledge (2014) S. 92-108 |
Reihe | Routledge critical studies in Asian education |
Beigaben | Literaturangaben S. 105-108 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-0-203-75349-1; 978-0-415-83352-3 |
Schlagwörter | Schulbuch; Geschichtsunterricht; Politische Einstellung; Sozialkunde; Besetzung; Japan; Singapur |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2014/1 |